تعویض فیلتر روغن کمپرسور اسکرو HSN

تعویض فیلتر روغن کمپرسور اسکرو HSN

در هنگام تعمیر چیلر های تراکمی و سردخانه های برودتی دانستن میزان سوپرهیت گاز ساکشن مهمترین پارامتریست که ما باید در نظر بگیریم.
افزایش بیش از اندازه سوپرهیت گاز ساکشن باعث به وجود آمدن سوپرهیت بالا در دیسچارج و در نتیجه افزایش دمای دیسچارج میشود. افزایش دمای دیسچارج باعث بروز مشکلاتی از قبیل تجزیه گاز و روغن میشود. با تجزیه گاز و روغن اسید در سیکل تولید می شود. این اسید می تواند باعث خوردگی های شدید مکانیکی و تشکیل یک لایه مس بر روی قطعات کمپرسور شود. و در نتیجه باعث خارج شدن لقی ها از میزان استاندارد می گردد.
یکی از مهمترین مشکلاتی که افزایش دما به وجود می آورد و خستگی یا فتیگ سوپاپ های کمپرسور است. و همچنین باعث گشاد شدن سوراخ های شاتون در محل نشستن گژنپین میشود.

برای رفع این مشکل چه می توان انجام داد؟

در عین حالی که ساده می باشد دارای نکات مبهم زیادی نیز هست. نکته ساده این قضیه این است که ما می‌دانیم باید سوپرهیت را کاهش دهیم. اما نکته اینجاست که در بعضی از موارد ما با مشکلات زیادی مواجه می‌شویم که سوپرهیت به سادگی پایین نمی آید.
بعضی از موارد وجود دارد که با رأی اواپراتور خارج از میزان استاندارد و طراحی است. و یا کندانسور دارای ظرفیت پایین می باشد. این موارد مواردی گمراه کننده می باشند. که باعث می‌شود نتوان تصمیمی راحت گرفت. بنابراین یک چیلر کار برای این که بتواند تعمیرات چیلر را انجام دهد باید مواردی را اطلاع داشته باشد. این موارد شامل دانش بالا در زمینه برق و کنترل و طراحی و تاسیسات و سیالات است.

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست. جهت هر گونه سوال درباره تعویض فیلتر روغن کمپرسور اسکرو HSN می توانید با کارشناسان گروه مهندسی مهراسپند تماس بگیرید. و یا در صفحه پرسش و پاسخ گروه مهراسپند سوالات خود را مطرح کنید.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *