چیلر تراکمی و کمپرسور

تعمیر کمپرسور ترین 100 تن trane compressor repair

تعمیر کمپرسور ترین 100 تن

تعمیر کمپرسور ترین 100 تن trane compressor repair

در این فیلم قصد داریم درباره تعمیر کمپرسور ترین 100 تن صحبت کنیم. همچنین به بررسی یکی از مشکلات یکی از این کمپرسورها می پردازیم که باعث بروز مشکل در آنها می شود. این مشکل جزو مواردی است که کمتر مشاهده می شود. تعمیر اشتباه کمپرسور می تواند باعث بروز مشکل در سیم پیچی و قسمت مکانیکی کمپرسور شود.

ابتدا سیم پیچ را باز می کنیم و همانطور که می‌بینید در ظاهر سیم پیچ سالم است. در مرحله بعد سرسیلندر ها را باز می کنیم که همانطور که می بینید در این قسمت کربن وجود دارد. که می تواند نشانه سوختگی سیم پیچ باشد. قسمت آنلودر کمپرسور را باز میکنیم. و همانطور که می بینید بر روی هیتر کارتر مقدار بسیار زیادی روغن سوخته وجود دارد. که این نشانه کمبود روغن است. و این کمبود روغن باعث سوختن روغن روی هیتر می شود.

کمپرسور ترین 100 اسبی را که در این فیلم مشاهده می کنید به علت نصب اشتباه لایی سیلندرها و حذف یکی از آنلودرها دچار آسیب شده بود و نتیجه این اتفاق خرابی مکانیکی و سوختن سیم پیچ کمپرسور بوده است.

این کمپرسورها و به کل کمپرسورهای سنگین دارای نکات زیادی در تعمیرات هستند که باید مورد توجه قرار گیرد. در این کمپرسورها باید به این نکته توجه کرد که به دلیل اهمیت بالای روغنکاری و تشکیل فیلم روغن باید فیلم روغن به خوبی تشکیل شود و برای تشکیل فیلم روغن نیاز است که میزان لقی های مجاز به دقت بررسی گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *