تعمیر-کمپرسور-ایلکا-(نقص-در-روغنکاری)-ILKA-COMPRESSOR

تعمیر کمپرسور ایلکا (نقص در روغنکاری) ILKA COMPRESSOR

یکی از مشکلات اساسی کمپرسورهای تبرید و علت خرابی آنها نقص در روغنکاری است. نقص در روغنکاری و آیبهای آن در کمپرسورهای مختلف متفاوت است. و وابسته به ساختار کمپرسور می تواند آسیبهای کم تا خیلی زیاد را شامل شود. در ادامه به برخی از این آسیبها اشاره می کنیم. همچنین روش تعمیر کمپرسور ایلکا را با هم بررسی می کنیم:

کمپرسورهای اسکرو:

در کمپرسورهای اسکرو به دلیل استفاده از بلبرینگ های زیاد در کمپرسور، نقص در روغنکاری می تواند باعث خرابی خیلی زودرس و شدید شود. برای مثال بیشتر سازنده ها عدم روغنکاری را حداکثر برای 5 ثانیه مجاز می دانند.

 

کمپرسورهای پپیستونی:

در کمپرسورهای پیستونی درصورت کمبود روغن آسیبهای زیادی به قسمتهای مختلف می رسد.

این آسیبها شامل:

  • خوردگی بوشهای اصلی
  • بوش اویل پمپ
  • خوردگی رینگها و سیلندر
  • خوردگی شاتون ها
  • و گرم شدن سیم پیچ کمپرسور و سوختن سیم پیچ است.

کمپرسورهای اسکرال:

در کمپرسورهای اسکرال به دلیل ساختار ویژه آنها خوردگی به دلیل نقص در روغنکاری کمی متفاوت استو این کمپرسورها دارای دو عدد بوش اصلی و بوش اویل پمپ هستند و به دلیل کمبود قطعات، آسیبهای وارده نیز کاهش می یابد و در نتیجه خوردگی کمتر است اما در این کمپرسورها سیل شدن بین اسکرال ها با استفاده از روغن انجام می شود و بدون روغن سیل شدن و کمپرس شدن امکانپذیر نیست.

برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *