چیلر تراکمی و کمپرسور

تعمیر چیلر کریر سرما آفرین

تعمیر چیلر کریر سرما آفرین

تعمیر چیلر کریر سرما آفرین

یکی از محبوبترین چیلر هایی که در دهه های گذشته در دنیا فروخته شده‌اند چیلرهای شرکت کریر امریکا هستند. که بر روی آنها کمپرسورهای کریر ۲۰ تا ۴۰ تنی نصب می شوند. و معمولا دارای چند کمپرسور می باشند. این طرح از تولید چیلر توسط شرکت سرما آفرین و به صورت کپی از شرکت امریکایی در ایران تولید شد. و فروش بالایی نیز داشت و هنوز نیز تولید می شود.

با استفاده از این چیلرها شما می توانید ظرفیت های مختلفی را از چیلر تقاضا کنید. و در ظرفیت های مختلف با روشن شدن و در مدار آمدن هر کمپرسور می توان راندمان بالایی را از چیلر طلب کرد. چیلر هایی با کمپرسور کریر و در چند مدل با دو کمپرسور سه کمپرسور چهار کمپرسور ۵ کمپرسور و شش کمپرسور که تولید شرکت کریر امریکا و نمونه مشابه آن تولید شرکت سرما آفرین ایران می باشد. یکی از چیلرهای پرفروش در ایران بوده است.

گروه مهندسی مهر اسپند با استفاده از پرسنل مجرب و توانمند خود و مهندسین خبره در این زمینه آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیر چیلر کریر سرما آفرین و کمپرسور های کریر می باشد. در گروه مهندسی مهراسپند فروش انواع کمپرسور اسکرو بیتزر انجام می گیرد. این شرکت، پس از فروش انواع کمپرسور اسکرو بیتزر ، نصب آن را توسط متخصصان این شرکت برعهده گرفته و پس از اطمینان از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست. برای اطلاع بیشتر با کارشناسان گروه مهندسی مهراسپند تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *