چیلر تراکمی و کمپرسور

تعمیر چیلر آمونیاکی بیتزر

تعمیر چیلر آمونیاکی بیتزر

تعمیر چیلر آمونیاکی بیتزر

در کمپرسورهای اسکرو و همچنین کمپرسورهای بیتزر اسکرو باید کنترل دقیق بر روغن وجود داشته باشد این کنترل دقیق بر روی روغن یکی از پارامترهای مهم در کمپرسورهای اسکرو است. کمپرسور های اسکرو بیتزر توسط یک سنسور ptc دمای روغن را کنترل می کند و در صورت افزایش دمای روغن این سنسور تغییرات اهمی شدیدی می دهد و این تغییرات اهمی می شدید در کنترلر که در ترمینال برق وجود دارد حس می شود.
اما نکته مهم که کنترل سطح روغن کمپرسور می باشد در کمپرسورهای اسکرو بیتزر طرح قدیم توسط یک کنترل سطح مکانیکی انجام می شد. این کنترل است روغن را در داخل کمپرسور سنس می‌کند.
در صورت پایین رفتن سطح روغن این کنترل است کیفیتی پایین تر از کنترل سطح های اپتو الکتریکال عمل کرده و بایس قطع مدار فرمان میشود.
در این کنترل سطح ها یک گوی وجود دارد که در آن آهن ربا قرار دارد و در داخل ساقه یک رله وجود دارد که با جابجایی آهنربا امکان قطع و وصل را به وجود می آورد.
کمپرسور های طرح قدیم را می توان با کنترل کننده های سطح روغن اپتو الکتریکال ارتقا داد.
این کنترل کننده ها با استفاده از اشعه مادون قرمز کار می کنند و سطح روغن را با دقت بالایی کنترل می کنند.
این روش کنترل نیز دقت بالایی ندارد زیرا در صورتی که فشار روغن کاهش شدیدی پیدا کند این کنترل کننده نمی تواند تشخیص دهد و در این موارد باید از ترانسمیتر های فشاری استفاده کرد که به ما کمک می کنند فشار روغن را در داخل کمپرسور برآورد کنیم.

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسور برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست. جهت تعمیرات کمپرسور برودتی و تعمیر چیلر آمونیاکی بیتزر می توانید با کارشناسان گروه مهندسی مهراسپند تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *