چیلر تراکمی

تعمیر و بازسازی کمپرسور- گارانتی

تعمیر و بازسازی کمپرسور

تعمیر و بازسازی کمپرسور

تجربه به ما نشان داده که به صورت معمول زمانی که کمپرسوری خراب می شود، خرابی کمپرسور به صورت مجدد تکرار خواهد شد. این خرابی ها باعث صرف هزینه و زمان برای مشتری خواهد شد. خبر خوب این است که ما می توانیم از این خرابی ها جلوگیری کنیم. سالها تجربه در کارگاه تعمیرات کمپرسور گروه مهندسی مهراسپند به ما نشان داده است کمپرسورهایی که برای تعمیر به کارگاه فرستاده می شوند به دو علت اصلی خراب می شوند: تعمیر کمپرسور اشتباه یا مشکلات سیستم یا سرویس اشتباه کمپرسور.

تمام کمپرسورهای بازسازی شده این شرکت شامل گارانتی قطعات برای 6-12 ماه می باشد. تکنسینهای خبره ما کمپرسورهای بازسازی شده را مورد چکاپ قرار می دهند. و کمپرسورهای تحویلی به مشتری فاقد کوچکترین مشکلی است. کمپرسورهای بازسازی شده در صورتیکه موارد زیر وجود داشته باشد، خارج از گارانتی می باشند:

  • خرابی به علت نصب اشتباه
  • کمپرسور به دلیل کارکرد اشتباه خراب شده باشد که ناشی از برگشت مایع، ولتاژ نامناسب، نصب در سیستم آلوده، قطع یکی از 3 فاز است.
  • نگهداری اشتباه شامل تمیز نکردن فیلترها یا کمبود روغن یا مبرد است.
  • خرابی ناشی از وجود مشکل باقی مانده در چیلر از قبل، مانند خرابی کنتاکتور، مدار فرمان، نشتی گاز یا روغن

پیشنهاد می گردد در صورت نصب و تعمیر و بازسازی کمپرسور توسط کارشناسان این شرکت، مشکلات سیستم تشخیص داده شود. و به صورت کامل گزارش داده و رفع گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان گروه مهندسی مهراسپند در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *