آموزش چیلر و سردخانه

تست های پرشر

تست های پرشر

تست های پرشر : روش کار کنترل فشار بالا یا های پرشر تجهیزی داریم بنام کنترل فشار بالا یا های پرشر که در تصویر مدل دانفوس آن را می‌بینید .این تجهیز برای زمانی هستش که فشار کندانسور افزایش پیدا میکند ودرزمان بالا رفتن فشار مدار فرمان را قطع میکند تا کمپرسور بدلیل کارکرد در فشار بالا دچار آسیب نشود . افزایش دماباعث افزایش فشار کندانسور میشود نحوه سیم بندی ترمینال های های پرشر سوییچ به این صورت هست . ترمینال یک و چهار در زمان قطعی و وصلی این سوییچ با اهم متر چک کنید .
روش نصب های پرشر سوییچ : در زمان نصب باید توجه کنید لوله های پرشر سوییچ از بالا ی لوله ی اصلی گرفته شود نه از پایین .ایراد این کار این است که روغن می‌تواند در لوله حرکت کند و در کنترل فشار تله بشه و فشاری که پرشر سوییچ میخواند دچار خطا شود.همین طور در تصویر رنج و محدوده تنظیمات قطع رو دارید در سمت چپ رنج داریم و یک محدوده تنظیم . برای مثال در حدود دویست و پنجاه پی اس آی و سمت راست یک دیفرنشیال . دیفرنشیال را در حدود چهار بار تنظیم کردیم. نکته خیلی مهمی که در هر سیستمی ما نیاز هست این تنظیمات رو منحصربه‌فرد انجامدهیم هیچ دو سیستمی نداریم که با همدیگر مشابه باشند در هر نقطه‌ای از ایران آب و هوای مختص خود را دارد پس نیاز هست ما بطور کامل آشنایی داشته باشیم با این موضوعات .

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست.
برای مشاوره با مهندسان گروه مهندسی مهر اسپند با شماره 09123873563 تماس بگیرید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *