پمپ روغن کمپرسور کریر

پمپ روغن کمپرسور کریر

در هنگام نصب بایستی به کلمه top بر روی پمپ روغن دقت شود که رو به بالا قرار گیرد. فشار پمپ روغن بایستی 12~18 psi بالاتر از فشار مکش (suction) باشد.

پمپ روغن و یاتاقان سر میل لنگ کمپرسور کریر

یک قسمت از پمپ روغن شامل یاتاقان انتهای میل لنگ است. که از جنس آلومینیوم است. (این یاتاقان تراشکاری شده است و قابل تعویض نیست. و در صورت مشکل داشتن آن بایستی کل پمپ روغن تعویض گردد).

این مدل از کمپرسور کریر به دلیل توان بالا در کارکرد با شرایط بد سیستم چیلر تراکمی و سردخانه یکی از پرفروش ترین کمپرسورها در ایران بوده است.

جدا کردن یاتاقان سر میل لنگ کمپرسور کریر

قبل از باز کردن پمپ روغن بایستی پیچ های آلن خور سر میل لنگ باز گردد. تا پمپ روغن توانایی جدا شدن از میل لنگ را پیدا کند. و پس از مشاهده یاتاقان و چک کردن سابیدگی های آن، می توان با میکرومتر میزان تولرانس یاتاقان را اندازه گیری کرد. در صورت بیشتر بودن این مقدار از حداکثر لقی بایستی پمپ روغن تعویض گردد. میزان تلورانس ها در قسمت تعمیرات کمپرسور ذکر شده است.

برای مشاوره بیشتر با کارشناسان گروه مهندسی مهراسپند در تماس باشید.

اویل شپمپ یا پمپ روغن کمپرسور کریر
اویل-پمپ-یا-پمپ-روغن-کمپرسور-کریر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *