چیلر تراکمی و کمپرسور

آموزش تعمیر کمپرسور کریر کارلایل

آموزش تعمیر کمپرسور کریر کارلایل

آموزش تعمیر کمپرسور کریر کارلایل

روش کار آنلودر کریر

در این فیلم روش کار آنلودرهای کمپرسورهای پیستونی شرکت کریر کارلایل را با یکدیگر مرور می کنیم. و روش تعمیر کمپرسور کریر کارلایل را آموزش می دهیم. این آنلودرها به دو دسته فشاری و برقی تقسیم می شوند. که در نوع فشاری نیازی به نیروی خارجی برای آنلود یا بی بار شدن کمپرسور نیست. و کمپرسور با نیروی فشار تنظیمی آنلود می شود.

 

مشاهده فیلم در یوتیوب مهراسپند

در نوع برقی نیز می توان با استفاده از نیروی یک سلونویید ولو که در سرسیلندر کمپرسور کریر نصب می شود، آنلود را انجام داد. که با استفاده از مدار فرمان انجام می شود. دو نوع از این آنلودرها وجود دارند که آنلودرهای بای پس گاز داغ و قطع کن گاز ساکشن کمپرسور هستند. که توانایی کمپرسور برای بی بار شدن را کنترل می کنند. و بر اساس ست پوینت تنظیمی فرمان می گیرند و آنلود را انجام می دهند.

آنلودر کمپرسور های کریر در دو مدل اساسی وجود دارد. این دو مدل یکی شامل بای پس گاز داغ می باشد. که طرح قدیمی انلودرهای کمپرسورهای کریر است. در طرح قدیمی آنلودرها گاز داغ دیسشارژ مجدد به درون سیلندر فرستاده می شد. و میزان کمپرس کردن کاهش پیدا می کرد. این روش این روش روش مطلوب این بود. و بنابراین شرکت کریر روش قطع کن ساکشن را معرفی کرد. در روش قطع کن ساکشن گاز ورودی به سیلندر قطع می شود. و بنابراین سیلندر خالی کار میکند.

نکته مهم اینجاست که شرکت های سازنده همگی اعلام می‌کنند که کمپرسورهای آنها توانایی کار کرد در حالت آنلود برای طولانی مدت را دارا نیستند. توجه کنید که آنلودر تنها برای راه اندازی مقدماتی و کارکرد های کوتاه مدت در طول کارکرد چیلر می باشد.

برای مشاوره یا شرکت در دوره های آموزشی می توانید با کارشناسان گروه مهندسی مهراسپند تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *