کمپرسورهای با دانسیته گاز بالاتر دارای سیمپیچ قوی تری می باشند و من چنین دبی حجمی این موتورها با یکدیگر متفاوت است در این کار امکان پذیر نیست اما کار عملی در بعضی مواقع با کار تئوری همخوانی ندارد برای مثال زمانی که میخواهید گاز r۲۲ را به ۱۳۴ تغییر دهید باید روغن را نیز عوض کنیم اما مواردی بوده است که ما گاز را عوض کردیم اما بدون تغییر روغن کمپرسور دارای شرایط بسیار نرمال بوده است بنابراین شما میتوانید با سعی و خطا کاری را انجام دهید و نتیجه آن را ببینید اما بر اساس تئوری این کار امکان پذیر نیست