پمپ اوت: با استفاده از بستن شیر برقی خط مایع در هنگام روشن بودن کمپرسور، تمام مبرد قبل از شیر برقی جمع می شود و سپس کمپرسور به وسیله کنترل فشار پایین خاموش می شود و به این ترتیب کمپرسور بعد از کارکرد، سیستم را پمپ اوت می کند.
پمپ دان: همانند روش پمپ اوت است به غیر از این که بار برودتی مورد نیاز شیر برقی را کنترل می کند. بنابراین در حین کارکرد طبیعی سیکل، زمانی که تقاضا وجود داشته باشد، شیر برقی بسته است و کمپرسور تمام مبرد را در پشت شیر برقی جمع می کند و به وسیله کنترل فشار پایین خاموش می شود. تفاوت در این است که کنترل فشار پایین اجازه دهد، به کار می افتد.
مزیت این روش این است که با این کار شما گازی را جهت مخلوط شدن با مبرد و بوجود آمدن پدیده slugging یا ضربه باقی نمی گذارید اما در هنگام انجام این روش خودتان نیز می توانید به صورت تجربی یکی از ایرادات کار را مشاهده کنید که سطح روغن در سایدگلس کاهش می یابد و مقداری از روغن به سیستم فرار می کند و می دانیم فرار روغن کمپرسور و ورود روغن به سیستم باعث کاهش راندمان می شود زیرا روغن باعث کاهش تبادل حرارتی می شود و به ازای هر 1% فرار روغن شاهد 3% کاهش راندمان برودتی چیلر تراکمی خواهیم بود.