کمپرسور کریری که شما قصد نصب آن را دارید جزو کمپرسورهای دما متوسط و دما بالا محسوب می شود بنابراین محل نصب آن بر روی چیلر تراکمی است. برای نصب بایستی مراحل زیر را انجام دهید:
1- قسمتی از کمپرسور قدیمی را باز کنید برای مثال سر سیلندر و در صورت امکان کارتر کمپرسور.
2- علت خرابی کمپرسور قبلی را از روی نشانه های خرابی پیدا کنید تا در مورد کمپرسور جدید روی ندهد.
3- در صورت وجود مس بر روی قسمتهای مختلف بایستی شستشوی سیستم را انجام دهید.(بهترین راه تعیین میزان اسیدیته سیستم است)
4-فیلتر درایر را تعویض کنید و در صورت آلودگی اسیدی سیستم بایستی از فیلتر درایرهای ضداسید استفاده کنید و بعد از 3 روز فیلتر درایر عادی جایگزین کنید.
5- ترمیستورهای کمپرسور نو را در مدار فرمان بیاورید تا در صورت گرم شدن و یا آمپر بالا کشیدن موتور، فرمان قطع مدار چیلر تراکمی صادر شود.
مهمترین نکته یافتن علت خرابی کمپرسور قبلی است زیرا کمپرسورها به خودی خود خراب نمی شوند پس حتما و حتما مشکلی در سیکل تراکمی شما وجود دارد.
برای کاربری شما می توان از روغن 4GS به عنوان روغن کمپرسور استفاده کرد و البته توجه کنید میزان شارژ روغن کمپرسورهای کریر با دیگر کمپرسورها متفاوت است پس طبق کاتالوگ سازنده میزان مناسب روغن را به کمپرسور شارژ کنید .در صورت شارژ اضافی روغن، میزان آمپر مصرفی افزایش می یابد.