چیلر تراکمی و کمپرسور

مفهوم کدهای بلبرینگ کمپرسورهای اسکرو

مفهوم-کدهای-بلبرینگ-کمپرسورهای-اسکرو

مفهوم کدهای بلبرینگ کمپرسورهای اسکرو

امروز قصد داریم در مورد مفهوم کدهای بلبرینگ کمپرسورهای اسکرو یا بلبرینگ های skf صحبت کنیم. این بلبرینگها دارای یک مجموعه عدد و یک مجموعه حروف برای نامگذاری هستند. اما این مجموعه عدد و حروف به چه معنایی هستند. این مجموعه حروف و اعداد را بررسی می کنیم. تا بفهمیم هر کدام به چه معنایی است.

Today we are going to talk about skf bearings and their serial numbers. These bearings have a set of numbers. and a set of letters for naming but what this set of numbers and letters mean? We are going to examine this set of letters and numbers to find out what each means. The first two letters, for example BE, mean the contact angle is 40 degrees.

مفهوم شماره سریال بلبرینگ های skf

بلبرینگ های skf دارای یک مجموعه عدد در ابتدا هستند. بعد از این مجموعه عدد یک مجموعه حروف هست. که بعد از مجموعه عدد می‌آید. اما هر کدام از اینها به چه معنایی هستند؟ اعداد و حروف با همدیگر، حروفی که بر روی بلبرینگ های skf نوشته می شوند را مرور می کنیم. تا ببینیم چه معنایی می دهند. دو کد اول حروف برای مثال کد BE زاویه تماس است که ۴۰ درجه است. دو حرف بعدی نشانگر میزان لقی بلبرینگ است. برای مثال کد CB به این معنا
است که بلبرینگ بهینه شده است. زمانی که دو بلبرینگ را به صورت دوبله استفاده می کنید تا میزان لقی محوری را به حالت نرمال برسانید.

مشاهده فیلم در youtube

مشاهده فیلم در آپارات

تک حرف بعدی به معنای کد طراحی قفسه ساچمه‌های بلبرینگ است. که برای مثال در این مورد Y به معنای قفسه برنجی پرس شده است. اما در بلبرینگ ها ممکن است سه حرف دیگر وجود داشته باشد. که در بعضی از بلبرینگ ها این حروف وجود ندارد. برای مثال دراین مورد HC5 است. که به معنی طراحی‌های ویژه بلبرینگ است. که منظور از آن تمام سرامیکی بودن بلبرینگ یا ساچمه های بلبرینگ سرامیکی باشند، است.

جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *