چیلر تراکمی و کمپرسور

طراحی سیکل تبرید چیلر تراکمی و سردخانه

طراحی سیکل تبرید چیلر تراکمی و سردخانه

طراحی سیکل تبرید چیلر تراکمی و سردخانه

در این فیلم ساختار چیلرهای تراکمی و سیکل سردخانه هایی که از 2 یا چند کمپرسور بیتزر استفاده می کنند و روش نصب و سرویس آنها شرح داده شده است.

کمپرسورهای موازی یا ترکیبی حالتی از کاربرد هستند که دو یا چندین کمپرسور در یک مدار تبرید کار میکنند برای متعادل کردن روغن بین کمپرسورها نیاز به اضافه کردن خط اتصال داخلی کمپرسورها یا یک رگلاتور سطح روغن کمپرسورهاست که سیستم دوم توسط شرکت بیتزر پیشنهاد می شود، این روش لوله کشی به ویژه برای اواپراتورهای فلودد توصیه می شود.

برای طراحی سیکل های می توان از نرم افزارهای معتبر استفاده کرد اما استفاده از روشهای طراحی مطابق با هندبوک های طراحی سیکل تبرید و توضیحات ارایه شده توسط شرکت های سازنده کمپرسور بسیار کمک کننده است و به ما اجازه می دهد تا توانایی تحلیل دقیقی را بدست آوریم.

طراحی سیکل تبرید چیلر تراکمی با سردخانه دارای تفاوت های زیادی است که نبایستی از نظر دور داشت. قسمتی از این تفاوت ها در این فیلم توضیح داده شده است اما این فیلم تنها کمک کننده برای درک طراحی سیکل تبرید است. برای توضیحات تکمیلی می توانید به سایت شرکت های سازنده کمپرسور از قبیل دانفوس، کریر کارلایل، بیتزر مراجعه کنید و همچنین اطلاعات تکمیلی را می توانید در قسمت مقالات چیلر تراکمی سایت گروه مهندسی مهراسپند دریافت کنید.

برای مشاوره می توانید با کارشناسان فنی گروه مهندسی مهراسپند تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *