دسته های مرتبط

اویل پمپ/پمپ روغن کمپرسور کریر

پمپ روغن کمپرسور کریر

در هنگام نصب بایستی به کلمه top بر روی پمپ روغن دقت شود که رو به بالا قرار گیرد. فشار پمپ روغن بایستی 12~18 psi بالاتر از فشار مکش(suction) باشد.

پمپ روغن و یاتاقان سر میل لنگ کمپرسور کریر- یک قسمت از پمپ روغن شامل یاتاقان انتهای میل لنگ است که از جنس آلومینیوم است( این یاتاقان تراشکاری شده است و قابل تعویض نمی باشد و در صورت مشکل داشتن آن بایستی کل پمپ روغن تعویض گردد).

این مدل از کمپرسور کریر به دلیل توان بالا در کارکرد با شرایط بد سیستم چیلر تراکمی و سردخانه یکی از پرفروش ترین کمپرسورها در ایران بوده است.

جدا کردن یاتاقان سر میل لنگ کمپرسور کریر- قبل از باز کردن پمپ روغن بایستی پیچ های آلن خور سر میل لنگ باز گردد تا پمپ روغن توانایی جدا شدن از میل لنگ را پیدا کند وپس از مشاهده یاتاقان و چک کردن سابیدگی های آن، می توان با میکرومتر میزان تولرانس یاتاقان را اندازه گیری کرد. در صورت بیشتر بودن این مقدار از حداکثر لقی بایستی پمپ روغن تعویض گردد. میزان تلورانس ها در قسمت تعمیرات کمپرسور ذکر شده است.

 

روش بازکردن اویل پمپ کمپرسور کریر


منتشر شده در :// نویسنده:mehrspand

contact

تهران،خیابان آزادی،اتوبان نواب،جنب خیابان هاشمی،پلاک 48
شماره تماس:
09123873563
021-43855203

ایمیل پشتیبانی : info@mehrespand.ir
facebook google instagram twitter aparat pinterest

about us

این شرکت با استفاده از استانداردهای معتبر جهانی تحت عنوان,ASHRAE-15مقررات و ایمنی تبرید مکانیکی ASAB9.1 و قوانین ASMEجهت مخازن تحت فشار در زمینه تاسیسات برودتی توانسته است بهترین راهکارهای تعمیر، سرویس، راهبری و تامین قطعات دستگاههای تهویه مطبوع را ارائه نماید و نیز با بهره گیری از توان علمی و تخصصی و دانش فنی روز دنیا نسبت به ارائه مشاوره و راهنمائی محققین ،دانشجویان و علاقه مندان به این رشته را فراهم نماید. علاقه مندان جهت دریافت هر گونه پاسخ در این زمینه با گروه مشاورین شرکت تماس حاصل نمایند.

mehrspand


    تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت محفوظ است 2008-2015