دسته های مرتبط

آموزش تعمیر کمپرسور پیستونی (خرابی شاتون)

در این فیلم به بررسی یکی از مشکلات رایج در کمپرسورهای پیستونی می‌پردازیم.

گشاد شدن یا بیضی شدن کپه‌ی شاتون‌ها یکی از علل خرابی کمپرسورهای پیستونی می‌باشد. نتایج این امر باعث خوردگی سیلندر، کپه‌های شاتون، بیش ار حد گرم شدن کمپرسور و در نهایت از کار افتادن کمپرسور می‌شود.

علل اصلی این امر را می‌توان پاره‌شدن واشر صفحه سوپاپ، رد کردن سوپاپ‌های دیسچارج در اثر خوردگی و دِفُرمگی، گازبند نبودن قسمت ساکشن و دیسچارج و راه‌یافتن گاز دیسچارج به قسمت مکش کمپرسور دانست.

در صورت پیشامد هر یک از این خرابی‌ها مبرد سوپرهیت بصورت دائم بر روی پیستون‌ها وچود خواهدداشت و باعث چسبیدن قسمت پایینی پین پیستون به شاتون شده و فقط قسمت بالایی پین روغن‌کاری می‌شود.


منتشر شده در :// نویسنده:mehrspand

contact

شهرک صنعتی چهاردانگه. خیابان ۱۷. پلاک ۱۰
شماره تماس:
09123873563
021-43855203

ایمیل پشتیبانی : info@mehrespand.ir
facebook google instagram twitter aparat pinterest

about us

این شرکت با استفاده از استانداردهای معتبر جهانی تحت عنوان,ASHRAE-15مقررات و ایمنی تبرید مکانیکی ASAB9.1 و قوانین ASMEجهت مخازن تحت فشار در زمینه تاسیسات برودتی توانسته است بهترین راهکارهای تعمیر، سرویس، راهبری و تامین قطعات دستگاههای تهویه مطبوع را ارائه نماید و نیز با بهره گیری از توان علمی و تخصصی و دانش فنی روز دنیا نسبت به ارائه مشاوره و راهنمائی محققین ،دانشجویان و علاقه مندان به این رشته را فراهم نماید. علاقه مندان جهت دریافت هر گونه پاسخ در این زمینه با گروه مشاورین شرکت تماس حاصل نمایند.

mehrspand


تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت محفوظ است 2008-2015